Subject: Re: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende määramine
From: "Liis Raag" <[email-masked]>
To: "info.sm", "SM Info", "juhatus" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 17:40:50 +0300

Tere!

Eesti Ämmaemandate Ühing kooskõlastab määruse "Töövõime vähenemise ulatust 
väljendavad protsendimäärad ja nende määramine".

Lugupidamisega
Liis Raag
Eesti Ämmaemandate Ühingu president

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas kuupäeval E, 8. juuli 
2024 kell 17:08:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 15. augustiks.

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/00901b9e-7a3c-494c-993f-4bba4760fe65

Pealkiri: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende 
määramine

Registreerimise kuupäev: 08.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/72-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee